PART I ELEVPONY/HEST

Der er mulighed for at få halvpart i vores elevponyer/heste. En halvpartsrytter har 2 undervisningstimer inkl. ugentligt, samt 2 dage i weekenden (fredag-søndag) og til evt. at deltage i stævner og andre arrangementer, hvis det har interesse. En kvartpart har 1 undervisningstime inkl. ugentligt samt 1 dag i weekenden (fredag-søndag).

Som part er det vigtigt, at man selv kan sadle op / håndtere hesten, da man står "alene" med det i weekender/ferier.

Derudover forventes det af parten, at ponyen/hesten passes og plejes som var det deres egen, hvilket også indebærer, at parten muger boksen og er med til at vedligeholde udstyret.

Hvis du ønsker at få part i en hest/pony kontakt da klubben for nærmere information, enten via din underviser eller via mail til diverse@ladelundrideklub.dk - dog gør vi opmærksom på, at der kan være venteliste.